úterý 3. června 2014

Papa's Taco Mia

Tak, a jde se na další hru z řady Papa's.
Podle názvu každej pochopí, o čem to bude tentokrát. Pokud se nepletu, v Taco Mia už máte víc možností a hlavně vám přibejvaj ingredience. Kdo momentálně vůbec neví, o jaký hře mluvim, může si přečíst úvodní článek Papa's hry nebo první "recenzi" - psanej gameplay, nebo jak jinak to nazvat, Papa's Burgeria.

Vždycky jsem si hrozně užívala tyhle simulace restaurací, ale taky mě to pokaždý dost rychle nudilo, protože to bylo pořád dokola to samý, v mnohých případech tu nebyla možnost nějakýho vypracování, postupu. Tak dost keců a jdem ochutnat tacos. Mimochodem, už teď mam neskutečnej hlad.

Ne, pořád si nemůžeme vytvořit vlastní postavičku, musíme si vybrat ze dvou dostupných. A aby to nebylo divný, vezmu si zas ženskou. A aby to nebylo moc detailní, tak jsem zase zapomněla její jméno.


Začneme zase úvodním příběhem, kdy se v Papa's Taco Mia pořádá soutěž jedlíků - naše hlavní hrdinko-kuchařka se tam procpe jako první a utká se se dvěma dalšíma jedlíkama. Vtipný na tom je, že je ze všech nejdrobnější, ale sní toho nejvíc. A jak jinak - vyhraje podnik Taco Mia bez zaměstnanců.
Jedna věc mě štve - nikdy mě nenapadne udělat screen celý restaurace. Tak ho seberu z google obrázků. Jo, a ta holka se jmenuje Maggie. Takže takhle vypadá restaurace z venku:


Nijak nevyzdobená restaurace zevnitř:


 A tohle už je grill station. Vidíte ty prázdný místa nahoře (stíny) a dva prázdný otvory dole? Přesně tam budou přibejvat další věci. Mňam. Zatim máme možnost jenom otáčet, později se objeví i nůž a vaření bude zase o něco složitější. 


A build station. Miluju build station. Na grill station se toho dá dost zkazit, ale na build station je to jenom o "zdobení". Zase je tu několik prázdných míst, kam budou přibejvat ingredience. Taky se tu objevila možnost Trash - když se vám něco nepovede, prostě to vyhodíte.


Naši dva první zákazníci se jmenujou Franco a Tohru. Nevim, proč se tam objevujou tak divný jména, ale baví mě, stejně jako jejich nositelé.



2. den - service quality 92% 
Ok, zapomněla jsem, jak je Taco Mia těžký.
Hned druhej den vám přibude nůž, o kterým jsem předtim mluvila, plus celý fláky kuřecího.
Další nová věc, o který jsem se domnívala, že se objevuje až později, je "closer customer". Poznáte ho tak, že mu nad hlavou nesvítí "take order" zeleně, ale červeně. Jo, a taky na vás řve. A je hrozně vybíravej.


Máme tu hned několik nových zákazníků - Zoe, Sue, Wallyho a Robbyho (to je ten protivnej)





3. den - service quality - 93%
Nová ingredience - Bílá rýže.
A další closer, tentokrát Akari - a já jí předtim měla tak ráda.
Nový zákazníci - Big Pauly (+připojuju screen jeho objednávky - co se dalo čekat), Akari




4. den - service quality 93%
Začínaj mě trochu štvát nedostatky tý hry.
Ale dobře, přibyly nový tacos - soft tacos, což trochu ubírá na mý naštvanosti.
-Jakmile děláte dva druhy masa najednou a dáte je do tacos v jiným pořadí, než v jakým potřebujete splnit objednávku, nejdou překliknout. Nevim, jestli je chyba u mě, ale ať jsem zkoušela cokoliv, prostě mi nešlo překliknout na jiný tacos, tim pádem jsem to předchozí musela vyhodit.
-Vrstvení ingrediencí je dost složitý v případě, že je objednávka velká - např. jako u Big Paulyho. Je prostě nemožný dát to rovnoměrně tak, aby vám to nepadalo dolu.
-Předchozí nevýhoda mě neustále navádí k tomu, abych udělala něco na způsob tohohle:


Ne, prosím, už ne!

0 komentářů:

Okomentovat